اقامت ملکی ترکیه با خرید اقساطی

اقامت ملکی ترکیه با خرید اقساطی

_ خرید ملک در ترکیه و سرمایه‌گذاری در آن کشور، به همراه فرصت دریافت پاسپورت و حتی شهروندی مادام‌العمر برای شهروندان خارجی، امکاناتی است که با شرایط و قوانین خاصی همراه است. این امکانات شامل پروسه‌های مختلفی است که نیاز به توضیحات دقیق‌تر دارد.

_ سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات در ترکیه، جذب بیشتر سرمایه‌گذاران از کشورهای خارجی را به خود جلب می‌کند. این به دلیل برخورداری این سرمایه‌گذاران از مزایای متعددی است که در این کشور ارائه می‌شود، از جمله سیستم حقوقی پایدار، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالا، و پروسه‌های ساده‌تر برای اخذ مجوزها و مدارک مرتبط.

_ شما می‌توانید با خرید املاک در ترکیه، به منظور دریافت شهروندی این کشور و همچنین بهره‌برداری از فرصت‌های متنوعی که این کشور ارائه می‌دهد، از این املاک بهره ببرید. این فرصت شامل امکانات مختلفی مانند زندگی، تحصیل، کسب و کار و گردشگری است که با داشتن شهروندی یا اقامت مادام‌العمر، به طور کامل قابل دسترسی است.

_ یکی از دلایل اصلی که باعث افزایش حجم خرید ملک در ترکیه شده، امکان به دست آوردن اقامت و شهروندی این کشور است. این امکان جذاب برای شهروندان دیگر کشورهاست که ملک در ترکیه بخرند. همچنین، امکان خرید ملک به صورت اقساطی نیز یکی از دلایل دیگری است که سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در بازار ملک ترکیه وادار کرده است.

_ افراد خارجی با اهداف گوناگونی، از جمله تجربه زندگی در ترکیه، گذراندن تعطیلات در خانه‌های شخصی و همچنین انجام سرمایه‌گذاری، به خرید ملک در این کشور اقدام می‌کنند. این اقدامات می‌توانند به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن اقامت دائم یا موقت، استفاده از خدمات و امکانات محلی، و یا بهره‌مندی از بازار ملک پرداخته شوند.

_ دولت ترکیه با ارائه طرح‌های تشویقی مالیاتی، تنوع در روش‌های سرمایه‌گذاری را ترویج کرده و ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در این کشور را کاهش داده است. این اقدامات باعث جذب سرمایه‌گذاران از سراسر جهان شده و به توسعه اقتصادی کشور کمک کرده است.

_ با خرید ملک در ترکیه به ارزش بیش از 200 هزار دلار، می‌توانید اقامت ملکی ترکیه برای خود و خانواده‌تان (همسر و فرزندان زیر 23 سال) به مدت یک یا دو سال دریافت کنید. این نوع اقامت قابل تمدید سال به سال می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد تا به مدت معینی در ترکیه اقامت کنید و از امکانات و خدمات محلی بهره‌مند شوید.

_ برای به دست آوردن اقامت ملکی در ترکیه، لازم است که سند ملکی به نام شما صادر شود و مشخصات آن (تاپو TAPU) از نظر واقع نشدن در مناطق ممنوعه اقامتی، داشتن سند مالکیت و نه قرارداد فروش، و رعایت حداقل قیمت مورد نیاز برای اقامت ملکی، رعایت شود. این اطلاعات نشان می‌دهند که مالکیت ملک به شما تعلق گرفته است و شما مطابق با قوانین مربوطه، مهاجرتی کشور، اقدامات لازم را انجام داده‌اید.

_ طبق قوانین جدید در اداره مهاجرت ترکیه، سرمایه‌گذارانی که به دنبال دریافت اقامت در ترکیه هستند و اقدام به خرید ملک می‌کنند، ملک خریداری شده باید ارزش بالایی، حداقل 200 هزار دلار، داشته باشد. این اقدام در جهت جلب سرمایه‌گذاری‌های با ارزش و توسعه بازار ملک در کشور انجام شده است.

_ یکی از شرایط اساسی برای دریافت اقامت ملکی، داشتن سند ملکی به نام خود فرد متقاضی است. در صورتی که ملک را با شرایط اقساطی خریداری کنید و پروژه‌ها تا اقساط را به طور کامل پرداخت نکنید، سند به نام شما صادر نمی‌کنند و امکان دریافت اقامت ملکی برای شما وجود نخواهد داشت.

_ علاوه بر این، پس از پایان اقساط، ممکن است منطقه‌ای که ملک را در آن خریداری کرده‌اید، به عنوان یکی از مناطق ممنوعه برای دریافت اقامت توسط خارجی‌ها اعلام شود، که در این صورت شما دیگر نمی‌توانید برای آن ملک اقامت ملکی دریافت کنید. بنابراین، توصیه می‌شود از خرید اقساطی ملک با قرارداد فروش جدا خودداری کنید تا از این مسئله جلوگیری شود.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره در خصوص خرید ملک به منظور اخذ اقامت و شهروندی ترکیه، می‌توانید با دپارتمان بازرگانی مجموعه “With Us” تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص و مجرب ما آماده است تا به شما در این مسیر راهنمایی کند و سوالات شما را پاسخ دهد.

یک دیدگاه ارسال کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .