مهاجرت به ترکیه با سرمایه‌گذاری

مهاجرت به ترکیه با سرمایه‌گذاری

مهاجرت به ترکیه با سرمایه‌گذاری از طریق چندین برنامه امکان پذیر است. در اینجا به برخی از این برنامه‌ها و شرایط مهاجرت به ترکیه با سرمایه‌گذاری اشاره خواهیم کرد:

1- سرمایه‌گذاری در املاک:

با خرید یک ملک به ارزش حداقل 400 هزار دلار ، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه از افرادی که می‌خواهند در ترکیه زندگی کنند، دریافت ویزای طولانی مدت کارت اقامتی ترکیه را امکان پذیر می‌سازد.

2- سرمایه‌گذاری در بانک:

با سرمایه‌گذاری 500 هزار دلار به مدت سه سال در یکی از بانک‌های ترکیه، شما می‌توانید کارت اقامتی ترکیه را دریافت کنید.

3- سرمایه‌گذاری در شرکت:

با سرمایه‌گذاری حداقل 50 هزار دلار در یک شرکت در ترکیه، می‌توانید کارت اقامتی ترکیه را دریافت کنید.

4- سرمایه‌گذاری در بورس:

با سرمایه‌گذاری حداقل 50 هزار دلار در بازار بورس ترکیه، می‌توانید کارت اقامتی ترکیه را دریافت کنید.

برای آغاز فرآیند مهاجرت به ترکیه با سرمایه‌گذاری، شما باید ابتدا مدارک مربوطه را جمع آوری کرده و برای اداره مربوطه در ترکیه ارسال کنید. این مدارک شامل پاسپورت، عکس‌های پرسنلی، اثبات سرمایه، گواهی از مدارک تحصیلی و یا شغلی شما و سایر مدارک مورد نیاز می‌باشند.

سپس شما باید به سفارت ترکیه در کشور خود مراجعه کرده و درخواست خود را برای اخذ ویزای کارت اقامتی ترکیه ارائه کنید. پس از بررسی مدارک و مصاحبه شما، سفارت ترکیه در صورت تایید درخواست شما، مدارک را به ادارات مربوطه در ترکیه ارسال می‌کند.

در مرحله بعد، شما باید به ترکیه سفر کرده و در دفتر مربوطه، مدارک مورد نیاز را تحویل دهید و پس از انجام تمامی مراحل، کارت اقامتی ترکیه را دریافت کنید.

به علاوه، برای حفظ وضعیت قانونی خود در ترکیه، شما باید از طریق بانک مربوطه سرمایه‌گذاری خود را حفظ کرده و هر ساله مبلغی را به عنوان مالیات پرداخت کنید.

لازم به ذکر است که شرایط و مراحل مهاجرت با سرمایه‌گذاری به ترکیه ممکن است با توجه به قوانین و مقررات متغیر باشند و برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر به سایت رسمی دولت ترکیه و سفارت ترکیه در کشور خود مراجعه کنید.

 یکی از راه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کشور ترکیه ،خرید ملک در این کشور است. برای خرید ملک در ترکیه، شما می‌توانید به چندین روش اقدام کنید:

خرید ملک به صورت نقدی:

در این روش، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کامل ملک به صورت نقدی، مالکیت آن را به دست بیاورید.

خرید ملک با اقساط:

در این روش، شما می‌توانید با پرداخت یک مبلغ قابل توجه به عنوان پیش‌پرداخت، با مالک ملک توافق کنید که باقی مبلغ را به صورت اقساط به مدت چند سال پرداخت کنید.

خرید ملک با سرمایه‌گذاری در طرح‌های مسکن:

در این روش، شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در طرح‌های مسکنی که توسط دولت ترکیه پشتیبانی می‌شوند، به صورت اقساطی و با شرایط ویژه، ملکی در ترکیه خریداری کنید.

در هر یک از این روش‌ها، شما باید ابتدا ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس مدارک لازم برای خرید ملک را تهیه کنید. بعد از آن، باید به ادارات مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهید. پس از بررسی مدارک شما، به شما یک کد مالیاتی اختصاص داده می‌شود که باید با این کد به بانک مربوطه مراجعه کنید و مبلغ خرید ملک را واریز کنید.

سپس، بعد از تایید پرداخت، قرارداد خرید رسمی بین شما و مالک ملک امضا می‌شود و شما به عنوان مالک جدید ملک در ترکیه ثبت می‌شوید.

بعد از ثبت ملک به نام شما، شما می‌توانید از این ملک به عنوان محل اقامت خود در ترکیه استفاده کنید یا آن را برای اجاره به دیگران تحویل دهید و درآمدی داشته باشید. همچنین، بعد از سال‌ها می‌توانید این ملک را با ارزش بیشتری از آنچه که خریداری کرده‌اید بفروشید و سود بیشتری کسب کنید.

مواردی که برای خرید ملک در ترکیه باید تهیه کنید عبارتند از:

پاسپورت و ویزای دائم یا موقت (بسته به شرایط مهاجرتی شما)

شماره‌ی مالیاتی معتبر

مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک

برخی اسناد بانکی، مانند حساب بانکی

اسنادی مربوط به مشخصات شما، مانند شناسنامه و کارت ملی

قرارداد خرید ملک

همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید ملک در ترکیه، با کارشناسان مجرب و معتبر مجموعه ( with us ) مشاوره و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید تا از خطرها و مشکلات احتمالی جلوگیری کنید و سرمایه‌گذاری امن و موفقی داشته باشید.

یک دیدگاه ارسال کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .