شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

امکان ورود به بیش از 111 کشور بدون ویزا از جمله اتحادیه اروپا. و به زودی ، پس از پایان مذاکرات بین ترکیه و اتحادیه اروپا در مورد پیوستن ترکیه به اتحادیه های اروپا ، به همه انواع پاسپورت ترکیه اجازه ورود بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا را می دهد علی رغم داشتن یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان ، بازدهی بالایی را کسب خواهید کرد که زندگی شما را با اطمینان تضمین می کند زمان دستیابی به تابعیت علاوه بر پاسپورت ترکیه بیش از 3 ماه طول نخواهد کشید توانایی دریافت درمان پزشکی و آموزش ماهرانه کامل ، برای شما و خانواده در تمام طول زندگی

امکان استفاده از سیستم بازنشستگی

در همین زمان ، به سادگی در زندگی خود به امنیت ، دموکراسی و آزادی دست پیدا خواهید کرد

یکی از بهترین آب و هوا در تمام سال در سراسر جهان

مطالعات اخیر بازار

این مطالعات برای ارائه تجزیه و تحلیل عینی بازار درخواست شده برای مشتریان ما بر اساس جدیدترین داده های مرجع موجود در زمان تهیه گزارش ها است. هر یک از آنها شامل اخبار صنعت ، پیش بینی های بازار ، استراتژی های نفوذ ، مقررات و بازگرداندن محاسبات سرمایه گذاری از سال 2016 تا 2021 است. تهیه هر گزارش ممکن است از 30 روز تا 90 روز متفاوت باشد.

پروژه های انحصاری فروش استانبول

ما از مشکلات مرتبط با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در خارج از کشور آگاه هستیم. به خصوص شهر استانبول طیف گسترده ای از گزینه های محصول را برای انتخاب فراهم می کند ، بنابراین ما فیلترها را به بهترین انتخاب مکان ، افزایش قیمت و ارزش دسته بندی می کنیم. ارتباط مستقیم ما با توسعه دهندگان به ما امتیاز بازاریابی و فروش مجاز برای پروژه های مسکونی را می دهد.

سرمایه گذاری و ملک در ترکیه

5 بخش ایده آل برای سرمایه گذاری در ترکیه

ترکیه به دلیل نیروی کار جوان ، پویا و ماهر در کشوری تقریباً 80 میلیون نفری ، کشوری مناسب برای سرمایه گذاری است. علاوه بر این ، مشوق های دولتی ، معافیت های مالیاتی و تخصیص زمین رایگان ، ترکیه را بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار داده است.

اکنون می خواهیم به سودآورترین و قابل اعتمادترین زمینه ها برای سرمایه گذاری در ترکیه از سه ماهه اول 2018 نگاه کنیم.

1) فناوری اطلاعات و فناوری

سالهای اخیر ترکیه اهمیت زیادی در تحقیق و توسعه فناوری نشان داده است. امروزه بسیاری از دانشگاههای ترکیه دارای بخش فناوری هستند و این بخشها ورود سرمایه گذاران را به این بازار آسان می کنند.

ترکیه مکان بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در توسعه نرم افزار ، بیوتکنولوژی ، فناوری نانو و الکترونیک است. اگرچه شرکتهای داخلی و خارجی زیادی در این بخش فعالیت می کنند ، اما هنوز بخشهای زیادی از بازار و فرصتهای بازار و فناوری وجود دارد.

2) ساخت و ساز و املاک و مستغلات

بازار ساخت و ساز و املاک و مستغلات مهمترین بخشهایی هستند که اقتصاد ترکیه را پایدار نگه می دارند. دلایل اصلی جنب وبخش ساخت و ساز و املاک و مستغلات به دلیل رشد سریع جمعیت و پروژه های نوساز شهری است. بنابراین بخش ساخت و ساز و املاک و مستغلات هنوز برای سرمایه گذاران بسیار جالب و سودآور هستند.

6 درصد از فروش املاک و مستغلات از سپتامبر 2017 به خریداران خارجی اختصاص دارد. پیش بینی شده است که این میزان افزایش یابد. علاوه بر این سرمایه گذاران خارجی برای خرید املاک و مستغلات نیازی به اجازه اقامت ندارند. سرمایه گذاران خارجی که حداقل مبلغ 250.000 دلار سرمایه گذاری می کنند حق تقاضای تابعیت ترکیه را دارند.

3) منسوجات و پوشاک آماده

در ابتدا ما باید این واقعیت را بپذیریم که چین بیشتر بازار نساجی در جهان را در اختیار دارد. با این وجود بخش نساجی و پوشاک ترکیه نیز دارای مزایای زیادی است. کیفیت ارائه شده ، غنای مواد اولیه ، تأمین نیازهای ویژه ، انعطاف پذیری و مزیت موقعیت ترکیه در ارتباط با تقاضای عمده اروپا و خاورمیانه. به همین دلایل ، بازار نساجی همیشه برای سرمایه گذاران پر جنب و جوش و جالب خواهد بود.

انتظار می رود علاوه بر مشوق های فعلی ، یک برنامه تشویقی جدید نیز برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بخش نساجی هستند از سال 2019 به اجرا در آید. علاوه بر این به سرمایه گذارانی که به ویژه در استانهای شرقی کشور در زمینه نساجی سرمایه گذاری می کنند ، انگیزه بیشتری برای تشویق داده می شود.

4) انرژی و منابع طبیعی

بخش انرژی ، تقریباً از نظر اجرای بی پایان ، یک بخش بسیار مهم برای تقریباً همه فعالیت های اقتصادی است. از این نظر ، کسری انرژی ترکیه 130 میلیارد دلار است و انتظار می رود ترکیه برای بستن کسری بودجه در این زمینه سرمایه گذاری کند. با انگیزه های جامع ارائه شده به سرمایه گذاران در بخش انرژی و منابع طبیعی ، علاقه ترکیه به این زمینه را نشان می دهد. سرمایه گذاران دربخش انرژی برق آبی ، انرژی باد ، انرژی خورشیدی ، گاز طبیعی ، انرژی زیستی و انرژی زمین گرمایی می توانند از مشوق های زیر استفاده کنند:

استثنا مالیات بر ارزش افزوده

معافیت گمرکی

تخفیف مالیاتی (40٪)

سهم کارفرمای مشارکتهای تأمین اجتماعی (7 سال)

پشتیبانی بهره (حداکثر 700.000TL)

5) محیط و بازیافت

گامهای جدی که برای از بین بردن تخریبهای ناشی از صنعتی شدن ، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و گرم شدن کره زمین برداشته می شود ، باعث اهمیت و جذابیت بیشتر بخش محیط و بازیافت می شود. ترکیه که هنوز در مورد ورود به اتحادیه اروپا و امضای توافق نامه کیوتو در حال مذاکره است نشان می دهد که این موضوع چقدر برای کشور مهم است. دولت اعلام کرده است که بین 7 تا 9 میلیارد یورو برای این بخش سرمایه گذاری می کند زیرا این موضوع برای همه ما مهم است.

در این راستا ، ترکیه با کاهش مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات گمرکی ، سرمایه گذاری در تخصیص ، حمایت از بهره ، تخفیف مالیاتی و بسیاری از حمایت های دیگر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت خواهد کرد.

خرید ملک ترکیه, خرید ملک در ترکیه, املاک ترکیه

موسسه مهاجرتی ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت از طریق خرید ملک ترکیه وسرمایه گذاری) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک زیر کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

یک دیدگاه ارسال کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .