انتقال سوابق بیمه از ایران به ترکیه

انتقال سوابق بیمه از ایران به ترکیه

در این مقاله شرکت ترکیه ویداس به بررسی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی ترجمه سوابق بیمه و انتقال سوابق بیمه و استفاده از بازنشستگی در ترکیه با سوابق بیمه در ایران مطالبی را برای شما کاربران ومتقاضیان مهاجرت به ترکیه آماده کرده است در ادامه با ترکیه ویدآس همراه باشید.

ترجمه سابقه بیمه و کاربرد آن در ترکیه

انتقال سوابق بیمه از ایران به ترکیه

برای افرادی که قصد دریافت ویزا از سفارت خانه کشور دیگری را دارند ارائه ترجمه سابقه بیمه تامین اجتماعی شما یکی از مهم ترین مدارک جهت متقاعد کردن کشور مقصد به جایگاه مناسب اجتماعی و قصد بازگشت شما به کشورتان می باشد.

اهمیت گواهی سابقه بیمه


با توجه به قرار گرفتن ترجمه سابقه بیمه در دسته بندی مدارک شغلی متقاضیان دریافت ویزا می بایست این مدرک را ( در صورت درخواست ) همراه با سایر مدارک موردنیاز به سفارت کشور مورد نظر ارائه نمایند.

برای دریافت این گواهی، کافی است به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده و پس از ارائه درخواست و دریافت برگه ، آن را جهت ترجمه رسمی به دادگستری و وزارت امور خارجه بدهید.

نکاتی در رابطه با گواهی سابقه بیمه و ترجمه آن :


در گواهی سابقه بیمه می بایست نام کارفرما هم نام شرکت یا ارگانی باشد که گواهی اشتغال را صادر کرده است.
در ترجمه رسمی سابقه بیمه ، باید نام کارگاه یا کارفرما با نام صادر کننده یکی باشد.
کسانی که دارای سابقه بیمه نبوده ولی دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی می باشند به دلیل آنکه دفترچه بیمه تامین اجتماعی به تنهایی قابل ترجمه و تایید دادگستری است می توانند دفترچه بیمه خود را ترجمه و به سفارت ارائه نمایند. در چنین مواردی صرفا ترجمه صفحه اول مشخصات نیاز می باشد.



بازنشستگی در ترکیه با انتقال سوابق بیمه از ایران

استفاده از بازنشستگی ایران در ترکیه

اگر مهاجران 20 سال سابقه کاری رسمی در ایران داشته باشند ، در صورت مهاجرت به ترکیه می توانند فقط با 5 سال خدمت و پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی استفاده کنند !

این قرارداد طی موافقت نامه در سال 2016 بین رجب طیب اردوغان و حسن روحانی به امضا رسید و امکان انتقال مجموعه سوابق خدمت و بیمه ی مهاجران به کشور مقابل را امکان پذیر کرد

و از مزایای بازنشستگی در ترکیه می توان به خدمات بیمه و پزشکی رایگان و حقوقی با توجه به بیمه و سن می توان از 4000 لیر به 6000 لیر متغیر باشد

سپاس از همراهیتان شرکت ترکیه ویداس شما را در این امر راهنمایی می کند جهت دریافت مشاوره رایگان بر روی لینک کلید کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید اقامت قانونی ترکیه با موسسه مهاجرتی ترکیه ویداس

یک دیدگاه ارسال کنید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .