واکسن در ترکیه

واکسن در ترکیه

واکسن در ترکیه

همونطور که در جریان هستید، کشور ترکیه جزو ۵ کشور اول در تزریق واکسن هست. که در حال حاضر هم  تزریق واکسن مطابق با الویت بندی های اعلام شده در حال انجام هستش.

در ترکیه واکسن فایزر و سینوفارم تزریق میشه.


کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد از این پس گواهی واکسن ویروس کرونای ترکیه را به رسمیت می‌شناسد. در بیانه این کمیسیون آمده که ترکیه به سیستم گواهینامه واکسن اتحادیه اروپا متصل می‌شود و گواهی‌های واکنسی که صادر می‌کند در کشور‌های اتحادیه اروپا پذیرفته می‌شوند.
افرادی که دوز دوم واکسن را تکمیل کرده‌اند، می‌توانند “کارت واکسن کووید-۱۹” خود را از طریق همان سامانه‌های نوبت‌گیری برای واکسن دریافت کنند.

💢 واکسن رایگان در ترکیه 💢

واکسن در ترکیه

کشور ترکیه در زمینه مهار کرونا و واکسیناسیون خیلی قوی عمل کرده. حتما شماهم تبلیغات تورهای واکسن در ترکیه به چشمتون خورده.

اگر تمایل دارید در کشور ترکیه، واکسن کرونا تزریق کنید ، حتما این مطلب  رو تا اخر بخونید تا راه های قانونی و غیرقانونی و هزینه هاش رو خدمتتون توضیح بدم
 


راه قانونی دریافت واکسن

هر فردی که هرنوعی از اقامت کشور ترکیه رو داشته باشه، یعنی کارت کیملیک ، میتونه بلافاصله واکسن بزنه. پس اگر شما هم یکی از انواع اقامت رو داشته باشید، شامل حال شما هم هست.



خب باید چیکار کرد ؟

با پاسپورت تشریف میارید ترکیه، یه جایی رو اجاره میکنید، درخواست اقامت توریستی میدید ، بعد از حدود یک ماه هم کارت اقامتتون میاد. تا کارت رو گرفتید اولین دوز واکسن و یک ماه بعد هم دوز دوم رو میزنید
هزینه گرفتن کارت اقامت برای واکسن برای هر نفر بین 1600 تا 1800 لیر هستش.

واکسن در ترکیه برای توریست

روش قانونی چقدر هزینه داره؟

حدودا دوماه اجاره، حالا خونه رو هرچند گرفته باشید و یه کمیسیون مشاور املاک و هزینه کارت اقامت هم حدود ۱۰۰۰ لیر برای هرنفر. دوماهی هم که زمان لازمه . یه ماه برای کارت و یه ماهم بین دوتاواکسن. البته می تونید برید و برگردید


راه غیر قانونی دریافت واکسن

توی این روش شما با پاسپورت تون وارد ترکیه میشید. برای شما یه اجاره نامه صوری تنظیم میشه یعنی واقعی نیست. بعد با اون اجاره نامه براتون درخواست اقامت میشه. به هرحال باید یک ماه رو تا اومدن کارت ترکیه تشریف داشته باشید. چون اجازه خروج ندارید ( این روش برای اونایی که خویشاوند دارن بهتره ، میتونن به ادرس اونها اجاره نامه بگیرن مثلا و اون یه ماهم پول هتل ندن) بعد که کارت اومد میرید و واکسن میزنید. و بعد هم برای دوز دوم تشریف میارید

روش غیر قانونی چقدر هزینه داره ؟

من نرخ های مختلفی دیدم از ۱۶۰۰ لیر تا ۳۰۰۰ لیر برای هرنفر

کدوم روش رو توصیه میکنم ؟

قطعا روش قانونی رو توصیه میکنم. به چند دلیل :

ممکنه پول رو از شما دریافت کنن و اصلا کاری نکنن یعنی کلاهبرداری به اسم واکسن

به لحاظ هزینه هم خیلی به حالتون فرق نداره. چون یک ماه باید تو ترکیه بمونید به هرحال و چون واقعا خونه اجاره نکردید، هزینه اقامت هم خواهید داشت .

واکسن در ترکیه


راه سوم

ترکیه واکسن خیلی زیادی رو خریداری کرده، مازاد نیاز داخلی ، حتی برای بعضی گروه های سنی تزریق دوز سوم شروع شده، و از اونجایی که یه کشور توریستی هست ، قطعا و در آینده نزدیک برای جذب توریست هم که شده، اقدام به تزریق واکسن به توریست ها خواهد کرد.

وزارت بهداشت ترکیه پیشنهاد طرحی را مطرح کرده اند که در آن، افرادی که واکسینه نشده اند، اجازه ورود به برخی مکانها از جمله سینما، کنسرت، مراکز خرید، مراسم عروسی و حضور در جلسات فضای بسته را نخواهند داشت.

موسسه مهاجرتی ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (واکسن زدن در ترکیه ) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک زیر کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

یک دیدگاه ارسال کنید