خرید بیزنس در ترکیه

خرید بیزنس در ترکیه

خرید بیزنس در ترکیه امروز تجارت خود را بخرید و تجارت خود را برای فروش در ترکیه معرفی کنید!

آیا می خواهید تجارت خود را در ترکیه به فروش برسانید؟ شما می توانید به راحتی تبلیغات تجاری خود را به صورت رایگان ایجاد کنید تا تجارت خود را برای فروش در ترکیه تبلیغ کنید یا با خریداران بالقوه تماس بگیرید تا مستقیماً در ترکیه با شما تماس بگیرند. آیا به دنبال خرید مشاغل در ترکیه هستید؟ کسب و کار کوچکی را برای فروش پیدا کنید و مستقیماً با صاحب مشاغل در تماس باشید یا کسب و کار ایده آلی را که به دنبال ان  هستید منتشر کنید تا با فروشندگانی که ممکن است بخواهند تجارت خود را در ترکیه بفروشند ارتباط برقرار کنند.

نکاتی که باید درباره تجارت برای تصاحب ترکیه بدانید

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی است. موقعیت آن در امتداد غرب آسیای شرقی و اروپای شرقی قرار دارد و همچنین از شمال با دریای سیاه و از جنوب با دریای مدیترانه هم مرز است. موقعیت منحصر به فرد آن ارتباط فرهنگی بسیار محکمی با امپراتوری های پارس ، یونان ، عثمانی ، بیزانس و روم دارد که شواهد آن تا امروز نیز وجود دارد. این کشور میزبان انبوهی از تمدن ها است و به عنوان یک کشور مدرن که از یک سرزمین باستانی نشات گرفته است ، به عنوان محافظ و همچنین میراث دار میراث مشترک بشریت در نظر گرفته می شود.

به غیر از ترکیب فرهنگ ها ، ترکیه از دوره های نسبی ثبات سیاسی برخوردار بوده است که این امر نیز تأثیر مستقیمی بر اقتصاد آن در منطقه داشته است. شهرهای آنکارا ، ازمیر و استانبول قطب های خوبی برای تجارت محلی و بین المللی هستند ، بدون ذکر ظرفیت های گردشگری مناطق. ترکیه با داشتن یک دریا در شمال و یک اقیانوس در جنوب ، یک مسیر اصلی است که در آن شرق و غرب برای انجام تجارت با یکدیگر دیدار می کنند. به همین ترتیب ، فرصت های شغلی جالب تجاری برای کسانی که به تجارت در ترکیه علاقه مند هستند فراهم می شود.

با ترکیبی از فرهنگ ها ، می توانید انتظار داشته باشید که سبک زندگی در ترکیه نوعی متفاوت و هیجان انگیز باشد. فرهنگ ترکیه دوستانه است و همیشه از مهاجران و خارجی ها استقبال می کند. اگر در غرب و منطقه جنوبی هستید ، تأثیرات غالب آن از فرهنگ های غربی است. وقتی راهی شرق می شوید ، با فرهنگ سنتی ترکی روبرو خواهید شد ، بیشتر با تأثیر از کردها.

خرید یک شرکت در ترکیه 

بسیاری از بازرگانان در سراسر جهان به دلیل مزایای زیادی که این نوع نهاد ارائه می دهد ، خرید یک شرکت در ترکیه را به جای ثبت شرکت انتخاب می کنند. در صورت تمایل به خرید شرکتی در ترکیه ، مانند یک شرکت با مسئولیت محدود ، سهامی خاص یا مشارکت ، وکلای مجرب ما می توانند علاوه بر کمک حقوقی ، اطلاعات و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. (خرید بیزنس در ترکیه)

نحوه خرید قانونی شرکت در ترکیه

قانون تجارت ترکیه قانونی اساسی است که بر انتقال مناسب سهام نظارت دارد. قبل از فرآیند مذاکره ، طرفین باید در مورد ساختار جدید شرکت ، هدف و دارایی های مربوطه توافق کنند. در این زمینه ، “نامه تفاهم” (LOU) و “قرارداد خرید سهام” (SPA) اسناد اصلی مربوط به انتقال یا تملک شرکت در ترکیه هستند.

تفاهم نامه تحت شرایط و ضوابط خاصی تهیه می شود و حاوی جزئیاتی درباره مالک جدید شرکت در ترکیه ، در مورد صورت های مالی ، پرداخت هزینه ، دقت فنی و الزامات مربوط به دسترسی به حساب های شرکت است. سازمان نظارت بانکی در ترکیه بیانیه های بانکی و معاملات مربوط به هنگام خرید یک شرکت را کنترل و تجزیه و تحلیل می کند.

چرا یک شرکت از قبل ثبت شده در ترکیه خریداری کنید؟

اگر یک تجارت ثبت شده در ترکیه بخرید ، سابقه تجارت آن را خواهید داشت ، پرسنلی (اجباری نیست ، اما توصیه می شود) که از قبل نحوه کار را می داند و همچنین به پایگاه داده مشتری دسترسی خواهید داشت. چنین مشاغلی قطعاً یک سرمایه گذاری مناسب با مزایای فراوان است و با توجه به سابقه آن ، شما در صورت ایجاد تغییراتی می توانید تجزیه و تحلیل کنید یا می توانید زمینه های خاصی را برای درک بهتر ملزومات بهبود بخشید تا مطابق با درخواست های موجود در بازار هماهنگ شوید. (خرید بیزنس در ترکیه)

به عنوان توصیه وکلای ما در ترکیه ، لازم است قبل از تصمیم گیری ، یک حسابدار محلی استخدام کنید که بتواند برای این کار ارزش قائل شود و دارایی ها را تجزیه و تحلیل کند. می توانید برای ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده در ترکیه از ما کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید یک شرکت در ترکیه ، با دفتر حقوقی ما درایران و ترکیه تماس بگیرید.

موسسه مهاجرتی ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت و تابعیت خرید بیزینس ترکیه) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us

برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

یک دیدگاه ارسال کنید