خدمات پزشکی رایگان ترکیه

خدمات پزشکی رایگان ترکیه – ترکیه با ما

اگرتمایل به استفاده از خدمات پزشکی رایگان در ترکیه را دارید میتوانید به اداره نفوس منطقه خود مراجعه نموده و از بخش سلامت اداره (SAGLIK)  نسبت به درخواست پزشک خانواده (satlik hekimi) اقدام نمایید.

برگه نفوس و کپی کیملیک هم جزو مدارکی هست که باید به انجا ارائه بدهید. پس از کنترل مدارک شما ,لیت مراکز بهداشت منطقه را به شما تحویل و نزدیک ترین مرکز بهداشت در خانه های بهداشت محله به شما معرفی می شود.

خدمات ارائه شده به صورت رایگان و شامل(معاینه-تزریقات پانسمان و واکسیناسیون,خدمات اورژانس و برخی از ازمایشات سالیانه از قبیل سرطان دهانه رحم برای بانوان  و ویروس hpvو… می باشد.در این مراکز حداقل یک پزشک عمومی ,پزشک اطفال و یک پرستار خدمات ارائه می دهند.ساعات کاری این مراکز نیز ازدوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 5 عصر می باشد و در تعطیلات رسمی تعطیل هستند.

داشتن پاسپورت ترکیه چه مزیت هایی دارد:

یکی از عوامل پرطرف دار متقاضیان برای مهاجرت به این کشور داشتن پاسپورت این کشور است.

کشور ترکیه ثروت زیادی مانند جاذبه های طبیعی,فرهنگی, تاریخی و… را در اختیار دارد.این جاذبه ها و دیگر عوامل باعث شده اند که  داشتن پاسپورت ترکیه و اخذ تابعیت این کشور از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

با دریافت پاسپورت ترکیه می توانید از مزایای زیادی  برخوردار شوید علاوه بر سفر  به کشور های مختلف,امتیازات دیگری  نیز دارد که شامل:

  • گذرنامه و شهروندی ترکیه  در مدت نسبتا کوتاهی و به طور متوسط ظرف 30 روز کاری ,پردازش و تحویل می گردد.
  • مسافرت به 102 کشور بدون نیاز به ویزا,دسترسی اسانتر به تمام 26 کشور منطقه شینگن
  • عدم نیاز به حداقل دوره اقامت
  • جزو 30 پاسپورت برتر جهان
  • حق پزشکی و درمانی کامل
  • تحصیل رایگان و امکان بازپرداخت  هزینه های دانشگاه
  • حق رای در انواع انتخابات
  • دارندگان میتوانند از برنامه های بازنشستگی  به عنوان شهروند ترکیه بهره مند می شود
  • با داشتن گذرنامه ترکیه میتوانید تابعیت دوگانه داشته باشید و پس از دریافت , پاسپورت ترکیه اعتبار 10 ساله دارد و برای یک عمر قابل تجدید است.

در سال 2020 پاسپورت  کشور ترکیه برای سفر بدون ویزا به سایر کشورهای جهان بیش از پیش جذاب تر شده است.

شهروندان ترکیه می توانند به 91 کشور جهان بدون ویزا برای سفر های توریستی(30 تا 90 ) روزه اقدام کنند.

در هنگام سفر توریستی شهروندان ترک,از بین این 91 کشور, 15 کشور از داخل مرزهای خود و 10کشور نیز امکان دریافت ویزای انلاین را برای شهروندان ترکیه فراهم نموده اند.

بعد از گذر پاندمی  کرونا ویروس در ترکیه و سایر کشور های جهان شهروندان ترکیه با داشتن پاسپورت ترکیه می توانند بدون ویزا به 116 کشور جهان سفر کنند.

ترکیه دارای چهار رنگ(نوع) گذرنامه می باشد که در این  مقاله به انها اشاره می شود:

پاسپورت قرمز یا عمومی:

این همان گذر نامه  عادی است که به عموم ترک ها و همچنین خارجیانی که به  هر طریقی موفق به اخذ شهروندی ترکیه می شوند   تعلق میگیرد.اعتبار ابن نوع گذر نامه برای افراد بالای 18 سال ده ساله میباشد و همچنین تعداد صفحات این گذر نامه 38 صفحه است.

پاسپورت سبز یا ویژه:

ویژه نمایندگان مجلس ,مدیران و کارمندان درجه یک,دو و سه می باشند.اعتبار این نوع گذر نامه 5ساله می باشد و 30 صفحه ای می باشد.

پاسپورت مشکی: 

به کارمندان عالی رتبه دولتی مانند اعضای دیوان عالی کشوری, دیوان عدالت روسای جمهور سابق, فرمانداران و شهرداران هر استان داده میشود و 48 صفحه ای بوده و اعتبار این گذرنامه 10 ساله می باشد.

پاسپورت خاکستری:

به ماموران دولتی و خبر نگارانی که شرایط دریافت پاسپورت سبز یا مشکی را ندارند, جهت انجام ماموریت هایی در خارج کشور اعطا میگردد. و مدت اعتبار ان  5ساله میباشد و 30 صفحه دارد. ترکیه با ما

خدمات خرید ملک ترکیه – خدمات پزشکی رایگان ترکیه

موسسه مهاجرتی ترکیه ویت آس نماینده قانونی خدمات مهاجرتی ترکیه در ایران و ترکیه شما را برای رسیدن به هدفتان (اقامت و تابعیت ترکیه ) همراهی می کنند مهاجرت آسان به ترکیه با  turkey-with-us
برای ادامه مشاهده دیگر پلن های مهاجرت به ترکیه روی لینک کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر و مهاجرت قانونی به ترکیه و اقامت ارزان ترکیه هم اکنون درخواست مشاوره رایگان خود را در سایت ثبت کنید.

هلدینگ ترکیه ویت آس

یک دیدگاه ارسال کنید